MITEN TÄÄ HIMMELI TOIMII AKA (TILAAMISEN EHDOT):

Tilaaminen on helpompaa kun tetris tai tekniikka legot. Sua ei kiinnosta v****akaan mitkään tuotespeksit tai tekniikkaporno tai miten me nää matskut sulle tehdään. Siksi kaiken maailman väripintojen ja materiaali bullshittien sijaan valitse valmiista vaihto- ehdoista parhaiten tarvetta kuvaavat kohdat ja me ehdotetaan suoraan oikeaa tuotetta. Me ei vaivata sua ärsyttävillä detaileilla ja sä et ärsytä meitä turhilla kysymyksillä. Hoidetaan nyt se homma vaan pois ammattilaisen ottein.

MIKS PITÄÄ MAKSAA ENSIN ENNEN KU OON SAANU TUOTTEET?

Ei täällä oo mitään piikkiä auki. Ilman rekisteröitymistä maksat kamat ennakkoon ja jos on pakko saada laskulla ja vaivaat meitä sillä niin me vaivataan sua et sun pitää rekisteröityä ja täyttää 1000 lomakekohtaa siinä samalla. Jos jätät laskun maksamatta me ei tehdä sit enää sulle mitään ennen ku vanha lasku on maksettu. Jos sun firma menee konkkaan ja lasku on maksamatta niin me peritään joka penni takas siihen asti et mennään itte nurin.

EN OLE TYYTYVÄINEN TUOTTEIDEN LAATUUN TAI MUUHUN PASKAAN MITÄ SAIN TILATESSA

Jos vika on meissä tai sul on hyvä perustelu sun väitteelle miks et oo tyytyväinen me annetaan sulle sun rahat takas et voit tilata muualta tai jos me on mokattu ja oot armollinen me tehdään sulle uudet veloituksetta. Me ei sit makseta penniäkään mistään lo- gistiikka palvelun perseilystä tai sun omista mokista. Saat tapella niistä logistiikka fitman kans tai lyödä ittees. Ja älä sit laita meille mitään painokelvotonta paskaa painettavaksi jos haluut laatuu. Jos laitat meille kuraa saat kuraa ja se on oma moka.

MEILTÄ SAAT JUST SEN MITÄ MEILLE TUNGET!

Jos sä haluat laatua niin älä laita meille paskaa savena. Huolehdi itse että aineistot on sellaiset laadultaan ja spekseiltään että niistä saa tehtyä sen mitä sä tarviit. Jos tarviit laadukkaan 2000x1000mm kyltin niin ei varmaan kannata laittaa meille postimerkin kokosta kuvaa missä on kolme pikseliä. No mitä pitäs laittaa? No miten ois 2000x1000mm kokoinen kuva hyvällä resoluutiolla? yllättävää eikö? Jos jännittää lähettää kamat painoon niin meillä on File checkkeri palvelu. Maksaa ihan älyttömästi eli 10 egee per kerta ja me katotaan sun toiveiden mukaan tiedostot läpi saako niistä tehtyä sen mitä tarviit. Eiks teiltä saa muka ilmaseksi palve- lua tähän? No ei saa. Hinnat on niin tikissä tuotteilla et jos sä haluat et me käytetään aikaa sun filujen läpikäymiseen niin maksa siit siivu meille. Vai tuutko sä meille tekee duunii 10 minuttiksi ilmaseks? Jos tuut niin me katotaan sun filet sulle ilmaseksi vastapalveluksena.

ÄLÄ VEDÄ NIITÄ HERNEITÄ NENÄÄN VAAN CHILLAX VÄLILLÄ.

Me kokeillaan vähän kaikenlaista tyhmää markkinoinnissa, koska me ei haluta tehdä samaa kuin muut tekee. Tuotteet on sitä jo. Me ei haluta yhtään Marjattaa vinkumaan mihinkään meidän kanaviin miten paskaa markkinointia tehdään ja miten paskaa pal- velua meiltä saa. Me kokeillaan kaikkee tyhmääkin rohkeasti ja se mikä toimii pyörii sitten sun silmien edessä. Jos se ottaa päähän niin mitäs menit klikkaamaan mainosta. Jos sua harmittaa meidän toiminta ja itket johonkin kanaviin meistä niin me itketään sinne susta. Me kerätään vielä kaikki itkut ja lisätään meidän itkugalleriaan nähtäväks. Verkostoidu siellä muiden erityisherkkien kanssa ja voimistu omassa voimassas.

HINNAT ON NOUSSU TAAS VIIME KERRASTA.

Mitä sitten? Me otetaan duuneista just sen verran mitä tarvitaan et pysyy lämmöt päällä ja pyörät pyörii + et saadaan joskus ostet- tua pikku kaksio epsanjasta firmalle lomia varten. Jos hintojen nousu ottaa päähän soita politikoille miks ne ei tee mitään inflaa- tiolle. Rahatalous on kustu niin päin persettä et se näkyy matskun hinnoissa koko ajan meilläkin. Löysit jostain halvemmalla? No ota sitten sieltä! Toivottavasti oot muuten varautunu näihin inflaatio perseilyihin omassa arjessas muru! <3

TE OOTTE MULKKKUJA ETTEKÄ HALUU PALVELLA.

Asiakas on aina oikeassa eli sä oot oikeassa. Tää palvelu on ihan helvetin ärsyttävä ja yksinkertainen. Meidän mielestä me palvel- laan teitä ihan hemmetin hyvin vaikka ei osallistutakkaan teidän kriiseilyyn. Me tehdään palvelu halvaks ja helpoks, eikä vaivata ylimääräisillä kysymyksillä ja ammattijargonialla. Jos kaipaat perseen nuolentaa niin sitä varten on markkinoilla Prigi Oy (www.prigi.fi) ja tuhat muuta. Ne hinkkaa sun kanssa tarkemmin kaikee mut se myös maksaa enemmän ja vie vitusti aikaa. Tää palvelu on niille joilla on parempaa tekemistä kun hinkata ykistyiskohtia edestakaisin sähköpostissa. Tää palvelu on niille jotka osaa hommansa ja tietää valmiiksi mitä tarvii eli supersankareille! Filet sisään, kamat ulos ja matkaan ilman läpinöitä.