Ikkunateippaus

  • Teippi
  • Lujaliima

MILLAISET TEIPIT MIELESSÄ?

Valitse käyttöä parhaiten kuvaat vaihtoehdot seuraavista. *
Mimmonen väri? *
Mimmonen finish? *
Mihis meinasit asentaa? *
Asennus toiveet: (Maksu paikan päällä asennuksen jälkeen. 75€ +alv / tunti) *
Miten korkealle meinasit asentaa *

Kaikki hinnat ALV 0%.

Arveluttaako matskut?

Jos sä haluat laatua niin älä laita meille paskaa savena. Huolehdi itse että aineistot on sellaiset laadultaan ja spekseiltään että niistä saa tehtyä sen mitä sä tarviit. Jos tarviit laadukkaan 2000x1000mm kyltin niin ei varmaan kannata laittaa meille postimerkin kokosta kuvaa missä on kolme pikseliä. No mitä pitäs laittaa? No miten ois 2000x1000mm kokoinen kuva hyvällä resoluutiolla? yllättävää eikö? Jos jännittää lähettää kamat painoon niin meillä on File checkkeri palvelu.

Maksaa ihan älyttömästi eli 10 egee per kerta ja me katotaan sun toiveiden mukaan tiedostot läpi saako niistä tehtyä sen mitä tarviit. Eiks teiltä saa muka ilmaseksi palve- lua tähän? No ei saa. Hinnat on niin tikissä tuotteilla et jos sä haluat et me käytetään aikaa sun filujen läpikäymiseen niin maksa siit siivu meille. Vai tuutko sä meille tekee duunii 10 minuttiksi ilmaseks? Jos tuut niin me katotaan sun filet sulle ilmaseksi vastapalveluksena.